Günde 3 Litre Su Içerek Sivilcelerden Kurtulun ve Zayıflayın | 2. Hafta



Bu konum kesinlikle çok ilgi gördü tarafınızca. Bu yüzden 1. haftasını yazdığım, ama tamamını getiremediğim bu sürece 2 hafta önce yeniden başladım. Bugün Carsamba ve 2. haftamı yorumlamak istiyorum. 


2. Haftanın Sonunda:

  • Kendimi daha dinç, aktif hissettim kesinlikle. Sabahları uyandığımda hemen şu içme hissi oluştu, vücudumun yaşadığı 7-8 saatlik sussuzluk normalde bana etki etmesede, çok şu içmemden kaynaklanıyor sanırım hemen birşeyler içme isteği oluştu.
  • Yüzümde çok köklü bir sivilce vardıki, 2 gün içerisinde geçmesine şaşırdım. Normalın aksine ithaplanmadı ve kızarıklık 2 gün sonucunda geçti.  
  • Belimdeki sivilce lekeleri haricinde sivilce kalmadı.  
  • Cildim daha öncesine nazaran daha az nemlendirme hissi veriyor bana. 2 hafta önce çok kuru olan dizlerim ve özellikle bacaklarım daha az o aşırı kuru hissini veriyor.   
Notlar: 
  • Normalde 3L şu içmeye çalışıyorum. 2. haftada buna biraz zorlandım açıkçası. Bu nedenle suyumu limon dilimleriyle, salatalıkla, veya çilek gibi meyvelerle tatlandırmaya başladım.  
  • Kilo vermek istemediğim için, artık daha çok suyu sıkılaşmak için kullanıyorum. Ayrıca sporada başladım ve daha çok kaş üzerine çalıştığım için kendimi daha ağır hissediyorum. Fakat resmen şu içince kilo alan biri olarak bu aralar dünyayı yiyorum ama kilo almıyorum. Spor ve şu tüketimime borçluyum bu hissi. 
  • Ayrıca kadınların çok büyük bir sorunudur aslında karnınızın şişmesi, özellikle regl dönemlerinde. Kendimi bir kaç gün kalmasına rağmen şişmiş görmüyorum. Yani resmen her ay şişen benden eser kalmamış gibi. 
  • Daha çok meyve suyu, enerji içecekleri, çay ve kahveden uzak durmaya çalışıyorum bu hafta. Kahveden uzak durmak çokça imkansız benim için ama Allahdan ben şeker kullanan biri değilim. Eğer çayınızı veya kahvenizi şekerli içiyorsanız, ya şekeri kesin yada azaltın. Çok gereksiz enerji alımı malesef bu.. 
  • İlk başladığınız hafta açıkçası her 10 dk'da bir lavaboya gitmek zorunda kalıyorsunuz ama açıkçası 2. haftada bu his tamamen yok oluyor çünkü vücudunuz artık alışıyor şu alımına. 

Son olarak, 3L şu için fakat bunu gün içerisine yaymayı unutmayın sakin.
Sorularınızı ve yorumlarınızı bekliyorum :)

Sevgiler,
B. 

Comments

  1. bol bol su içmeye devamm.. Bol bol yazı da bekliyorum senden <3

    ReplyDelete
  2. Teşekkürler güzel paylaşım.

    ReplyDelete

Post a Comment

Benim için yorumlarınız ve düşünceleriniz çok önemli. Her yorumu okuyorum, her soruya cevap vermeye çalışıyorum. Art niyetle yazılan yorumlar onaylanmıyacaktır. Fotoğraflar bana aittir. İzinsiz kullananlara karşı yasal işlem başlaticagimdan emin olabilirsiniz. Benim bir diyeceğim var diyorsanız ozaman böyle buyrun.