Kirpik Uzatma ve Kaş Doldurma Yöntemim | Hint ve Badem Yağı


Uzun kirpiklerin ve dolgun kasların önemi bir kadında çok fazladır. Günümüz içerisinde göz göze geldiğimiz için diğer insanlarla, güzelliğimizi ve özellikle başkalarının güzellik kavramını çok önemli bir şekilde etkiliyor. Aman banane başkasının görüşünden diyebilirsiniz elbette. Ama eğer uzun ve dolgun kirpikler ve kaslar istediğiniz şey ise ve eğer ipek kirpik yapan biryer arayışındaysanız önce bana 1 ay vermenizi rica edeceğim .. 

En yakın aktardan hint yağı ve badem yağı alıyorsunuz. İki yağı karıştırıp sıvı makyaj saklama kabına boşaltıyorsunuz.Kullanmış ve bitmiş maskara yani rimel fırçanızı yıkıyorsunuz ve her gece yağın içine batırıp kaşlarınızı ve kirpiklerinizi tarayıp uyuyorsunuz .Sonuç görmek için 1 ay tekrarlayın. Ben çok üsengecim ama uyguladığımda insanların dikkatini çekiyor ve hangi şeffaf maskara kullandığım soruluyor :))

Comments

  1. Deneyelim ve görelim :) bende çok üşenirim unuturum düzenli ilaç bile alamam:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zor oluyor ama malesef her gece duzenli uygularsak anca sonuc gorunuyor :)
      Sevgiler

      Delete
  2. Replies
    1. Tesekkurler tatlimmm, sonuclardan haber et beni :)

      Delete

Post a Comment

Benim için yorumlarınız ve düşünceleriniz çok önemli. Her yorumu okuyorum, her soruya cevap vermeye çalışıyorum. Art niyetle yazılan yorumlar onaylanmıyacaktır. Fotoğraflar bana aittir. İzinsiz kullananlara karşı yasal işlem başlaticagimdan emin olabilirsiniz. Benim bir diyeceğim var diyorsanız ozaman böyle buyrun.