Last Days of Summer



Güneş İskoçyaya vurmuş, ben yatakta üzüntüden gebericem. Yani bisiy olmuş olsa tamam dicem, ama yok, sıfır sorun. Zorla saat 3 gibi kalkıp en sevdiğim saç modelini yaptım. Makyajımı sürdüm, takılarımı taktım. Dolabın önüne geçip bugün mutlu olmak istiyorum dedim ve bu uzun beyaz elbiseyi seçtim. Yüzümdeki gülümsemeyi ise birine borçluyum. Bunu yazarken kavga felan çıkartmak üzereyim. Şimdi beni pişman edicek felan, aşkımı da burnumdan getiriyor bazen. Çoğu zaman. Ay şimdi trip atmakta yasak, burnumdan soluyunca bloğuma yazıcam. Nasıl olsa okuyosun, artık böyle, herkese şikayet edicem seni. Bugün şikayeti haketmiyorsun ama, çünkü gülücüklerimin nedeni sensin.

Sonbahar geldiğine göre son beyaz elbiseleri giyin derim, çünkü bu saflığı biraz fazla özliyeceğiz gibime geliyor.  Beyazın yanına, özellikle aksesuarlarda, gold benim vazgeçilmezim. Çok doğal tonlardan ayrılmamaya çalışıyorum dicektim ki ayakkabılarım pembe. Ama siz benim mutsuzken renk giydiğimi zaten biliyorsunuz :) Beyaz+Gold (+Mutsuzken az mıktarda Pembe) ve tadaa. Bugün epey bir saçmaladım o yüzden kocaman sevgiler <3
B.

English |

Hi everyone, it has been impressively sunny these couple of days. I can't say I've been out and about quite a lot  Feeling low today, but I decided to pull myself together and enjoy the day. I put my make up on, styled my hair to the perfect messy braid crown and ran outside. My favourite season might well be autumn. It's so beautiful here in Scotland. 

I thought I'd get the best of the sunny weather and wear white! Yes, the colour of purity and elegance. I won't be wearing it until Spring so today was the perfect occasion. The colour I wear with white the most has to be gold. Maybe I'm fascinated and largely inspired by Greek goddesses but who knows. Oh and yeah, I wear colour when I'm down - which explains the pink shoes!

Lots of love,
B.














Comments

Post a Comment

Benim için yorumlarınız ve düşünceleriniz çok önemli. Her yorumu okuyorum, her soruya cevap vermeye çalışıyorum. Art niyetle yazılan yorumlar onaylanmıyacaktır. Fotoğraflar bana aittir. İzinsiz kullananlara karşı yasal işlem başlaticagimdan emin olabilirsiniz. Benim bir diyeceğim var diyorsanız ozaman böyle buyrun.